تجارت خارجی موفق و حضور پایدار در بازارهای بین‌الملل، نیازمند داشتن سیاست‌های بازاریابی مناسب با بازارهای هدف، تجربه تجارت خارجی و داشتن شبکه‌ای از ارتباطات در بازارهای هدف می‌باشد؛ چرا که تجارت آمیخته با تجربه و ارتباطات است.

در این بخش ما خدماتی را در نظر گرفتیم که شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی پس از ارزیابی اولیه و در صورتی که هم شرکت و هم محصول از آمادگی کافی برای حضور در بازارهای جهانی برخوردار باشند، می‌توانند از این خدمات بهرمند شوند. جنس خدمات ارائه شده در این بخش، در جهت آگاه‌سازی مشتریان و خریداران احتمالی در بازارهای هدف از ماهیت شرکت‌های ایرانی و محصولات آنها می‌باشد. هدف ما در ارائه‌ی این خدمات، معرفی صحیح و شایسته شرکت‌ها و محصولاتشان در بازارهای هدف می‌باشد، تا بتوانیم با یک برنامه مدون و هدفمند مسیر ورود محصولات مشتریان خود را در بازارهای جهانی تسهیل کنیم و از تحمیل هزینه‌های بی‌نتیجه به آنها جلوگیری نماییم.

تمام تلاش کارشناسان ما در ویرا تجارت شریف در ارائه خدمات این بخش بر این است که محصول ایرانی بتواند جایگاه خود را در بازارهای خارجی بیابد و این امر محقق نمی‌گردد مگر با برنامه‌های بازاریابی مناسب. لذا برای دستیابی به این هدف ما متناسب با با هر محصول و بازار هدفی، با استراتژی و برنامه خاصی ورود می‌کنیم و در این راه تجارب و ارتباطات خود را نیز برای معرفی بهتر محصولات و حضور پایدارتر در رقابت بین‌الملل را به کار می‌گیریم.

بازاریابی

فروش هدف غایی هر تجارتی است که مستلزم اجرای صحیح استراتژی‌های یکپارچه بازاریابی است. ما فارغ از بازار و محصول مورد نظر شما، با تخصص، تجربه و ارتباطات خود در کنار شما برای حضور هدفمند در بازارهای خارجی هستیم.

در بخش بازاریابی ما زیرساختی ایجاد کردیم تا محصولات ایرانی به درستی در بازارهای هدف معرفی شوند و شرکای تجاری ما بتوانند به شبکه‌های خوبی از مشتریان بالقوه، شبکه‌های توزیع و فروش در این بازارها دسترسی داشته باشند و عرضه محصولات در این بازارها به صورت مستمر اتفاق افتد.

تدوین طرح بازاریابی برای محصول شما جهت ورود به بازار هدف و حضور پایدار در این بازارها

دسترسی به زیرساخت‌های بازاریابی دیجیتال ویرا تجارت شریف برای محصولات صادراتی شما

استفاده از ظرفیت شبکه توزیع بازارهای هدف برای فروش محصولات شما

دسترسی به بانک اطلاعاتی از مشتریان بالقوه برای محصولات شما در بازارهای مورد نظر

قرارگیری محصولات شما در لیست محصولات ویرا تجارت شریف و امکان صادرات با برند ویرا تجارت شریف

بهرمندی از شبکه‌ی ارتباطی و زیرساخت‌های تبلیغاتی ویرا تجارت شریف

مدیریت برگزاری رویدادهای تجاری

رويدادهاي تجاري از ضروريات كار تجارت و مهم ترين فرصت‌ها براي بين‌المللي شدن کسب‌وکارها مي‌باشد، چرا كه به نوعي يكي از ابزارهاي بازاريابي است كه از طريق برقراري ارتباطات بين‌المللي موجب معرفي شما و محصولات شما در مجامع تخصصي و بازارهاي جهاني مي‌شود و منجر به تداوم ارتباطات و فعاليت‌ها مي‌گردد. در واقع رويدادهاي تجاري به مانند كلاس درسي هستند كه حضور در آن علاوه بر دستيابي به موفقيت و بازارهاي گسترده، موجب فراگيري بسيار در زمينه‌هاي متفاوت مي‌شود.

لازمه حضور مؤثر در هر رويداد تجاري، طراحي و اجراي يك فرآيند است تا بتواند چهره‌اي ماندگار از شما و محصولات شما در بازارهاي بين‌المللي به نمايش بگذارد. از اين رو ويرا تجارت شريف مي كوشد تا با در آميختن تجربيات خود و استفاده از رزومه‌ي درخشان خود در اين امر، بتواند نقش مؤثري را ايفا نمايد و راهنماي جامعي براي حضور هر چه بهتر و مؤثر شركت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی كه تجربه شركت در رويدادهاي اين چنيني را ندارند فراهم آورد و از اين طريق بتواند قدمي در راستاي توسعه ي بازارهای خارجی محصولات ایرانی بردارد.

مدیریت شرکت در مناقصات

اطلاع از مناقصات و آشنایی با نحوه شرکت‌ در آنها، فرصت ویژه‌ای برای شرکت‌های ایرانی است تا با پتانسیل‌های موجود در بازارهای هدف آشنا شوند و از این فرصت‌ها برای ورود به این بازارها استفاده نمایند. لذا ما شرایطی فراهم آوردیم تا شما به عنوان شرکای تجاری و مشتریان ما از آخرین مناقصات بین‌المللی مطلع شوید و همراهتان هستیم تا با راهبردهایی هوشمندانه در مناقصات شرکت کنید و از چالش‌های احتمالی آن با موفقیت عبور نمایید تا تجارت موفقی را در رقابت جهانی تجربه کنید.

  • اطلاع از آخرین مناقصات مرتبط با موضوع کسب‌وکار شما در بازارهای هدف
  • تدوین راهبرد برای موفقیت در مناقصات
  • همراهی تیم مشاوره ویرا تجارت شریف برای حل چالش‌های موجود

خدمات بیشتر ...

توسعه بازارهای صادراتی