استفاده بیشتر از بازارهای خارجی و حضور پایدار و تثبیت شده در این عرصه، به گسترش نفوذ شرکتها در بازارهای جهانی کمک میکند و سبب دستیابی به ثروت جهانی، رشد و ارتقای متوازن با جهان، حضور رقابتیتر در صنعت و تولید تخصصی و علمی میشود. اصولا رشد و ارتقای شرکتها و بنگاههای اقتصادی بدون توسعه تجارت جهانی، کشف و ایجاد بازارهای جدید و ورود هر چه بیشتر به بازارهای بینالمللی امکانپذیر نیست.
ما در ویرا تجارت شریف با علم بر این موضوع، شرایطی فراهم آوردیم تا مجموعههایی که به بلوغ کافی در تجارت خارجی رسیدند و در حال حاضر در بازارهای خارجی تجارت میکنند و حضور بینالمللی دارند، بتوانند این حضور خود را تثبیت کنند و از فرصتهای موجود در بازارهای جدید استفاده نمایند و با گسترش فعالیتهای خود، سازمان خود را در سطح جهانی مطرح نمایند.