داشتن مبادلات تجاری گسترده و بینالمللی از عوامل اصلی رشد بنگاههای اقتصادی و به ویژه شرکتهای دانش بنیان میباشد. ورود در این بازارها علاوه بر رشد اقتصادی، رشد فناوری و به روز بودن بنگاهها را نیز در پی خواهد داشت. اما حضور موفق و پایدار و رقابت در بازارهای بینالملل ادبیات تجاری خاص خود را دارد و نیازمند ایجاد زیرساختهایی است که بتواند موفقیت مجموعهها را تضمین نماید.
خدمات ما در بخش آمادگی صادرات مختص مشتریانی است که محصولاتی با آمادگی لازم برای ورود در بازارهای بینالملل دارند و از تعهد مدیریتی برای امر صادرات و تجارت خارجی برخوردار هستند، اما تا کنون تلاشی برای صادرات محصولات خود نداشتند و یا نیاز به ایجاد زیرساختهایی برای ورود در بازارهای خارجی دارند. ما در این بخش تلاش کردیم تا مجموعهای از خدمات را برای مشتریان خود ارائه نماییم که ضمن ارزیابی آمادگی صادراتی سازمان خود و محصولاتشان، شناخت خوبی نسبت به بازارهای بالقوه برای محصولات خود به دست آورند و بتوانند بازار هدف خود را با توجه به پتانسیلهای خود انتخاب نمایند و همراهشان خواهیم بود تا زیرساختهای لازم برای ورود محصولاتشان در بازارهای هدف ایجاد شود و با نقشه راه مناسبی بتوانند وارد فاز تجارت بینالملل شوند.